Sunday, January 24, 2010

24 januari 2010

Hai, nama saya fatimah zahrah.
Mulai hari ini, azam terbaru saya adalah mempunyai sebuah diari dan menulisnya setiap hari consistently. Aku tau, agak terlambat jugak aku nak berazam tahun baru.. tapi x pela, nie kire azam birthday.. [birthday aku pon 5,6 hari lepas gak.. hhaha~]
why kenape tiba2 aku nak tulis diari?
Aku baru jek lepas habis tgk crite 1 litre of tears.
Aku rase aku kagum ngan Aya Ikeuchi nie.. walaupun neuron2 dye dah x brape nak berfungsi.. pegang pensel pon dah x brape boleh.. dia tetap x nak mengaku kalah.. dye tetap tulis diari dia..
aku nie.. dah brape tahon dah.. buku diari aku blambak tiap2 tahon.. tapi x penah penoh~ oh, shame of you!!!!

i realised that sometimes it is hard for me to express my thoughts.. is this some kind of disease or what? Hahahaha~ ayat aku cam kel-

hmm...
aku sebnanye kat perlis nie.. kat rumah waina~
pecaye x?
Harharhar~~
nadia n aku homestay kat rumah dia sat hujung minggu nie~
owh bebeh, parents waina sgt best, bwk kami pi tempat yg sgt ellokk untuk dilawati~
kekeke~
2ngu sat nah, nanti cek bwat laporan khas ntok percutian ke perlis nih~
hihi ^^

balik nanti.. aku kene beli diari.. cewah~~ aku mmg berazam gile lah, nak 2lis everyday~~ xnak tinggal 1 page pon, even bz or xde bende nak 2lis pon.. aku akan tetap 2lis jugak~ eceh.. aku mmg srs berkobarkobar nih~ kekeke~~

aku rase.. bahase aku nie cam kel- pon sbb aku dah lame x menulis kot..
hahahaha~~

hari ini hari jadi fatin, hapy bday fatin~ semoge ko n irwan cepat kawen, dapat anak comel2, nanti leh kawen ngan anak aku~
kekekekekeek ^^

ok, skarang aku nak 2lis laporan trip aku ke perlis lak.. aku x reti lak nak tulis camne.. sepanjang 'aktiviti' aku kat sni.. aku asek tebayang jek blog aku..
for each n everything i did, i'll say
“ha, nie mesti 2lis kat blog nih”
and now bile ak nak 2lis kat blog pasal aktiviti2 smalam.. jadi speechless lak~ aiyak~~ pendin' ke hapa????

kikiki ^^
saranghae~

yg benar,
timoh.

2 comments:

  1. haha, anak aku kawin dgn anak kaau. peeeeeeeeehh. hehehe. besar besaran nnt kawen nooh! kita besaaan! kahkahkah

    ReplyDelete