Tuesday, August 14, 2012

tips mengambil hati, memujuk atau menggembirakan wanita

Assalamualaikum,

Sabtu lepas, aku and azi disapa oleh seorang costumer ni. Dia tanya macam2 gila, sampai aku sendiri rasa takut, haha. Tapi aku positif je la, dia tanya aku jawab dia tanya aku jawab. Somehow aku faham mungkin dia first time nak beli online, dengan orang yang tak kenal, sebab tu la dia nak make sure dulu gitu..

First time kitorang ada costumer yang tak yakin sampai tahap macam tu, haha. Costumer kitorang ramai perempuan, (nama pun jual muslimah attire kan) so mungkin gigirls ni semua dah biasa dah beli barang2 online.. small the pieces. haha. Tapi brader tu memang tanye sungguh2, took him two days to realize how sincere we are in our business. Mungkin jugak sebab dia nak beli jubah yang beratus, so dia nak betul2 make sure lah kan..

Alhamdulillah dia beli. Yang bestnye dia nak letak ucapan khas... Rupanya jubah tu dia beli untuk seseorang.. Hihi how sweet :) and then by siapa, dia tak bagi letak nama, ececeh nak seprais gitu. hihi

Time bungkus tu aku tulis la dedication khas yang dia suruh tulis untuk gadis tu, cewah. Pastu kan nak raye, aku nak buat something special lah, aku doodle skali kad raya di bahagian hadapan kad ucapan tu. Der, wa buat khas untuk lu tau, costumer lain xdenye dapat kad raye, home made kad raye pulak tu, HAHA.


letak dalam bungkusan sebelum balut2~ hihi

Sebab aku jual Muslimah attire kan, so pelanggan lelaki semua jenis yg sweet2, sebab belikan untuk seseorang istimewa.. aww...

Yang first dulu lagi la, dia ni kawan kampus aku. Dia pesan kat aku nanti balut, tulis pesanan

"p/s: I'm sorry, I love you"

man, berkace mate aku dapat order macam ni, hahaha! dia belikan dress sweet pulak tu, yang ni ha:



dah la ni dress yang aku suka, aku siap suruh Azi copkan untuk aku, tengok2 brader ni nak beli untuk pujuk seseorang istimewa dia. Sokayh2 *tears* untuk orang baik ni, aku doakan korang kawin cepat, tolongla kawen cepat, nanti kurang le merajuknye tu, lagi sweet ade ;)

dah la seseorang istimewa dia tu tweet kite cakap dia dah 4 hari tak contact, tengok2 dapat dress, how cute :) a, aku rasa lepas tu dey oll dah baik kot, tgk dari cara brader tu komen macam ye



*engkorang kalau nak beli dress tu tinggal one last piece, boleh klik sini.

tapi aku rase paling sweet brader ni la, yg last ni. dia beli tudung untuk mak dia. siap happy2 sebab mak dia happy. ini memang paling sweet. aku doa anak aku pun akan buat bende2 serprais untuk aku nanti, hihi. paling comel siap msg kalau restock bagitau dia. tu nak kasi sepraiss lagi le teww... hihi :p takpe der, nanti gua restock tudung 2 3 tone, gua tag lu, kalau gua lupe, lu tgk je wall gua, gua slalu share kat wall. hahaha. oh dan terima kasih kerana mention kami di blog anda. terharu ;')


ibu gembira, anak gembira, kami turut gembira hihi :) 
*macam iklan pulak lol


ramai lagi sebenanye brader2 yang belikan tudung / jubah untuk mak dia, dah kerja kan, dapat gaji, isteri takde, belikan untuk mak *so sweet* ada yang siap ajak mak pegi depan laptop suruh pilih, mak taknak pilih, dia suruh aku pilihkan. nak jugak belikan untuk mak dia. haha. ada yang siap datang sendiri kat rumah aku, nak tengok kualiti kain, pilih yang paling naiss untuk mak dia. awww... engkorang yang belikan untuk mak ni sweet sangat la, my dear bakal anak2 lelaki ku, moga kalian juga mencontohi mereka, aameen :)

jadi kalau engkorang brader2 kat luar yang nak ambil hati, pujuk, or menggembirakan si dia, tak kira la si dia tu siapa, si dia tu queen of your heart la, senang citer hihi. contohi la brader2 abe2 macam kat atas ni ha, happy je aku tengok, siap excited nak tengok design baru lagi. hihi.

like our fb page, pm us, make them happy, and you'll be happy too!


happy shopping!
*stock terhad, siapa cepat dia dapat!!! :)
*boleh jugak tengok2 kat pages yang ada kat bahagian atas blog ni, bawah header tu, aku update setiap hari :)

sekian, babaisss...
and salam ramadhan kareem :)

*hari tu aku janji nak bagi kad raye kat sesape yg sms aku alamat korang kan? dah hantar dahh smalam~ so wachout a wachout~ ntah ape la yg aku conteng dalam kad tu, aku buat cepat2 masa tunggu ayah aku shopping dalam giant. sebab ayah shopping x lama kan, so doodle laju2. hahaha :D 

5 comments: