Tuesday, September 28, 2010

keriat rebah menyembah bumi

20100925, 09:00 pm


inila program p** yang paling best paling enjoy paling sempoi penah aku pegi

aku puas hati la tinggalkan sume benda kat p.p sbb nak datang k.b

aku puas hati la datang gak walaupon badan aku letih gile

aku puas hati la berpenat walaupon aku mmg x larat

aku puas hati la dapat join bejuang ngan kwn2 aku


11:00 pm


Senah, kau tolong ah aku.. ni aku da bagi gamba ni.. lagu pon aku da bagi kau an dulu..

tolong a aku weh, aku x sempat blaja vegas.. dari dulu lagi aku mintak nak blaja bende ni, x sempat2 pon.. ko tlg aku a weh...


20100924, 00.00 am


ok.. posgosip..


00:45 am


alamak.. lame lagi ke.. video aku...


00:30 am


bapak lame cakap.. besok nak lari2 lagi.. igt boleh perform ke ngan tdo lambat2 camni.. posgosip bapak lame, nex time posgosip ckp bende same gak~ hish! bagi diorang tdo jek la, da penatttt ssangattt la weh~


00:50 am


aku da tak larat sangat la.. penat

penat sangat2.. aku tak tahan.. diorang ni tak penat ke...


02:00 am


;( aku da tak larat sangat la weh


02:15 am


;(((((


02:30 am


ok Senah, aku da abes posgosip. so how2???


04:12 am


"tmah, bek ko masok bilek, mate ko da tutop da tu~"


"kau nak balek gak e?"


"haah, pkol 5 aku blek"


"taknak tlg aku ke?"


"xleh2.. pkol 5 aku blek"


07:15 am


"tmah, kau tak explore race ke?"


"takpe go on la dlu"


07:17 am


alamak.. ni bkn yg aku nak ni.. xpe la usehe la sket2..


12:07 pm


"weh, aku nak mkn jap, ak tgh render, tgk2 kan dlu!"


12:45 pm


alamak...

asal laptop aku tetutop ni..

arghhhhhhhh!!!!!

xpe2.. saba...

rilek2... render balek..


01:07 pm


"ok2, try tengok video ni, ok x?"


"hmm... pnutop dye cam tenggantong..."


"ok2.. xpe, meh aku btolkan"

"Ah Cheong! aku da buat bende ni, aku da suson da gamba dye, time ko tgk nanti tgk ngan pnoh prasaan tau, hayati lagu dye!"


"haha~ ok~"


02:30pm


ni nak kne set up elok2 ni.. hmm2.. kasi best..


03:07 pm


alamak.. cikgu dye x dtg lagi ke eh..


03:18 pm


lame lak cikgu dye nih...


03:23 pm


"ok2.. sume dok kat sini.. ha yg siswi lak kat sni.. pnohkan depan.. pnohkan depan..."


04:22 pm


-tayangan video-

-tibe2 something went wrong-


04:40 pm


Tok Ki:

"ni apesal macam ni.. pot pet pot pet pot pet pot pet"

"posmotem ni pastikan dtg!"

berlalu pergi dengan muke bengang


04:43 pm - 07:46 pm


;(((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((((


T____________________________________T


07:47 pm


tido




************************************************************

weh, aku bukan tak usahe, aku da cube yg terbaik

sampai hati kau marah aku

tak kesah la nak marah pon, kau ade hak

sebab kau ketua la kan, kau mesti nak yang terbaik

aku paham sume tu

tapi kau paham tak bile orang dah berusaha buat yang terbaik, tapi tak jadi

maksudnye memang takde rezeki

aku taktau ape2 pon pasal vegas tuh

ahad tu ade ke org tlg aku?

aku panggil kau pon bukanye kau datang, buat tak dengar jek

aku kol Senah, dia tak angkat

las2 aku kol a gak sifu yg bz tuh

ksian sifu

Senah ade gak tanye aku..

"Tok Ki tak tlg kau ke? aku dah sroh a dye tlg"

weh, srs, aku x sedih kau mrh aku

tp aku kecewa kau tak appreciate kerja aku

lagu.. time ntok gamba klua... jenis2 gamba..

aku bwat sbnanye khas ntok ko ngan Muthu Sami

korang kan da nak kua

sampai hati weh

aku x terase lansong kau marah aku, jujur.

tp srs, aku kecewa


dah a, x gune aku bwat sume ni

aku penat2 pon xde yg appreciate

skang baru aku paham prasaan Senah


aku penatt

penattt sangat

mata aku mmg lebam skang cam org kene tumbok

mata aku ni saket smpai skarang

aku penatt sangat

sangatt sangattt

kalau kau nak kerja aku sebaik sifu, mmg x la

aku x abes blaja lagi

aku mntak tlg kau pon, kau x denga


aku tersangat penat

rase x berbaloi aku penat2

benda tu mmg aku buat ntok ko ngan Muthu Sami

baik aku blaja, hari ni test pkol 8 aku x blaja pon

ntah aku fail kot

bialah


las kali aku nak mintak maaf kat kau ngan smue

aku x buat keje elok2

x buat keje btol2

dah lpas ni jgn sroh aku bwat keje

aku x layak pon join korang


ps: aku tau korang tak penah buat cam aku buat ni, kalau korang tak puas hati mmg korang diam jek kan? sbb tu aku ckp korang ni mmg skumpulan org baik2. buat la cane pon, stil saba. xyah simpan sangat la.. sbb tu la agaknye 2 3 minjak ni aku tgk Tok Ki tu da xleh control, smue bende nak bebel. tension agaknye. tu la.. kalau tension jangan pendam.. x pasal2 smue org kne bebel.. sory la kalau aku tulis bende ni direct. nak bwat cane, kalau aku x bwat canni kang aku lagi sedih. mata aku ni da penat. dah x larat. sory la lagi skali, aku tau ni bukan style korang. tp aku xleh la, aku x tahan, kalau aku x buat cani nanti aku nanges lagi trok. aku x kuat cam korang. so mintak maaf kalau ada tekecil kan hati sape2 ;(

2) ape2 pon, p** kali ni mmg terbaik, x kesah la aku kene marah ke ape, aku tetap value every moment aku ade kat skolah tuh. trime kasih kwn2. dah lpas ni xyah panggil aku lagi.


tu jek, babai.

4 comments:

  1. temah~.jgn la cmni~.
    aq fhm ko penat.
    aq xksh lgsg psl video 2.
    biase a 2.ko da buat,bkn ko xbuat.lek sudah~.
    ko xigat ke,postmotem aq trok kene bedal.
    jgn la xjoin ag.
    next time,kn kami xde.dtg la.
    sian la kt mreka.-muthu sami-

    ReplyDelete
  2. salam,
    maaf menyinggah tanpa minta izin dan kebenaran terlebih dahulu.
    SETUJU bila adik cakap adik da bt yg terbaik...
    adik da gandakan usaha walau sebenarnya adik adalah bidan terjun yg slumber terjun tanpa pakai parachute.
    TAPI adik kena paham...
    bila kita bt keje, xseme akan suka usaha dan keringat yang kita tumpahkan.
    [mungkin kita masih bertatih dan ada kelemahan]
    adik, NEVER SAY NEVER...
    adik, calm down 1st.
    adik, think twice.
    adik, tanamkan dalam diri,
    'yg satu hari adik akan tunjukkan yg adik sebenarnya mampu buat apa saja dan diamkan mulut2 yg kumat-kamit bersuara...'
    ~papa percayakan adik.
    da wake up!!!
    papa buatkan Ho..Ho..Horlicks...
    okeh~

    ReplyDelete
  3. TiMoN oh TiMon, hear listed song below...
    InsyaALLAH_ Maher Zain.
    Thank you_Maher Zain.
    You the BeST_Nur Al-Amin(PakCik cool yang stylo lagi macho dan sangat cool extreeeem!)

    ReplyDelete
  4. ADIK..

    ACTLY BU NI SLOW SKIT KALO BAB CKP BELOK2 NII.. TP MGKN BU LEY PHM SKIT2 PE YG ADK CB SMPIKAN..

    1ST OF ALL, BU NK SAY SORRY IF ADK RASE YG BU ADA TKASAR BAHASE DGN ADK TTG VID TUU.. BU SIYES MINTA MAAF. BU XDE NIAT PON.. N BU BG PHK BOSS NK BTAU YG BOSS SKIT PON XMRH KAT ADK.. KAMI PHM..

    BU XDPT LA NK KNL PASTI SGT SAPE YG MARAH2 KAT ADIK, TP BU NK ADK TAU YG KAMI YG ADK KNL LAME NI XPRNH SKIT PON SALAHKAN ADK.. KAMI TAU ADK DAH BRUSAHA BSGUH2. SMPI PAGI PON ADK LUPE NK P BFAST.. LUNCH PON BU KNE PAKSE, KALO X ADK X P GAK..

    JGN LE SBB NILA SETITIK, ROSAK SUSU SEBELANGA SYG.. KAMI MMG SATISFIED DGN KERJA ADK. ENDING NYE, SEOLAH2 ADK WAT GIMIC GITUU.. WAT DAK2 SUME TTNYA2 GMBO STRUS NYE.. NNT LEY SEND THEM A COPY.. NO PROBS LA SIS..

    I NOE MY ADK. U THINK I LIKE 2 C U CRYING UR EYES OUT HAA?? SMPI DAK2 SKOOL TU PON TEGOR.. I DUN LIKE SEEING MY ADK2 SAD OR IN TROUBLE.

    NO MATTER WHAT PEOPLE SAY ABT U, I STILL LOVE U D WAY U R~~ KAMI LOVE U ADK!!

    PLIZ B THERE 4 IKRAM.. IKRAM NEEDS U SYG..

    SKALI LG, ANDAI BU ADA LUKAKAN ATY ADK, BU MINTA MAAF. BU IKHLAS DGN STP TEGURAN BU, N XNK ORG LAIN CKP BLKG N MRH ADK BU.

    I LOVE U FATIMAH!!

    ReplyDelete