Monday, February 21, 2011

nikah khitbah

ogeh, kampus aku bwat hari mengundi, aku x pnah alami benda2 ni~ hahaha~ time aku dulu, xde sape nak jadi mpp, semua tolak, yg jadi tu kena paksa =='

and today sume mangat2 promote diri sendiri~ phwaaaaa~~~~

habeh satu kampus pnoh dgn ketas2.. siap baneer bai~ xleh bla~ ketas itam putih aku x kesah lagi, ni siap print bekaler atas ketas lichin~ hwaaaa~~~ mangat2~ xpenah terpiker la aku boleh ada org yg mangat nak jadi mpp ~.~''

xkesah la~ aku nak 'pindah' dah pon. yang penting, IKRAM bwat program lagi this week. pergh, x penat2 bdk2 ni.

tapi aku nak contact bdk2 majlis tertinggi cam susah lak, program berturut turut, sem-poh-hot la kot =='



dan jika kedudukan anda berdekatan dengan uitmpp, datang la hari ahad ni yea~ hehehe : )
op, btw, dekwan aku gune ayat kau untuk poster ni. mohon share : ) hihihi : D

No comments:

Post a Comment