Wednesday, April 25, 2012

finding diamonds


kenapa blogspot macam dah berubah?

biarlah.

anywayss~

i need to get busy. i need to have an aim.

i'm sick of thinking the same bullshit and feeling like shit each and everyday.

so i decided to start a journey.

last week i asked a friend of mine if there's any kind of motivation event or speech ke ape yg aku boleh attend and get motivated.

and dia kata ada :)

so aku pegi.

kat sana aku jumpa a group of people yg sangat inspiring.

masuk hall tu, semua muka ceria energetic.

tepuk2 tangan, cheering up.

i was like... energeticnye korang ni weyhh!!!

mane ntah diorang dapat energy mcm tu, aku x tau. yg penting diorang x high la.

sebab, diorang bukan orang biasa.

masing2 cerita mcm mana hidup diorang berubah, dari yg dulu ada byk masalah kesihatan ke skarang dah smart slim cantik hensem

dari dulu yg gaji ala kadar ke skarang yg duit x terluak

ada sorang student tu, umur 23, tapi gaji dah 70k sbulan.

dia baru naik pangkat. paling best kwn dia, 100k sbulan.

=='

byk betui duit, mai la sponsor degree aku ^_________^

anyhow, aku suke tgk journey diorang, dgr cerita diorang

and aku interested to join

to get busy and have tons of things to do

sbb aku dah nampak step yg perlu dibuat untuk jadi mcm akak yg gaji 100k tu

cuma...

cuma aku rasa kekurangan sesuatu...

hhmmm...

next month diorang ada training kat singapore.

and kawan aku ajak join.. hmmm..


go or no go?




2 comments: