Monday, April 30, 2012

goodbye working, hello holidayss:)

assalamualaikum and greetings yu'olls,

IMG_2406

gambar ni sekilas pandang macam gambar boyfriend yang bagi x? mwihihihihihihihiihihihi. diam jangan gedik sangat. *lempang diri sendiri

hai. hari ni last day aku berhempas tenaga di hospital tersebut. ye, aku dah habis praktikal!!! howyeahh!! MERDEKA!!! alhamdulillah :)

AND AND gambar yg sweet ada cokelet ferero roche dengan teddy ribbon merah tu hakikatnya bukanlah hadiah boipren, mahupun kekasih, jauh skali hasben. tapi hadiah dari kawan2 kkm aku. homaigod terharunye..

sebab aku bagi diorang hadiah tisu je, sobs T___T

bukan la tisu sehelai je sebenarnya, benda tu cam kain, tapi dia jahit kain tu cantik2 n tisu boleh letak dalam kain tu. camtu la. satu rm2. kelab usahawan kat skolah mak aku yg jual. mak aku suruh aku beli. aku xnak. last2 dia beli and dia suruh aku bagi kwn2 as tanda perpisahan.

-.-

ok diam. esok nak pegi giant beli something better untuk diorang. end.

tak sangkanya dah habis praktial. macam baru je tadi tanya syakir "bila nak habis practical ni wehhh" hihi. dulu time awal2 practical aku tanya soalan yang sama everytime habis kerja kat jalan on the way balik, tiap2 hari aku tanya. masuk bulan 2 pun still tanye. tapi xde la hari2. hari yg xtanye tu maksudnye aku tertidur la tu, penat sangat =.=''

IMG_2400.jpg IMG_2400

skarang tgk, dah habis dah 11bulan, alhamdulillah  :)

sekian adios, bye2 spital.

and i'll keep the memories po-e-ba<3 ;)

IMG_2382
l-r: eika, siape ntah, mus, nisa


tq for everything,

and now we're free!!! bye! :)




IMG_2331


IMG_2313


1 comment: