Sunday, September 9, 2012

esok nak pergi ke sesuatu tempat

assalamualaikum. ayah sedang masak kuzi. ayah mmg pandai masak. nanti saya akan tetap pulang ke rumah walaupun kelas dah start kerana saya pasti rindu masakan ayah. mak pula selalu bergurau dengan saya. baginya saya tetap bayi perempuannya selama dan lamanya. sayalah chibi marukonya. sayalah puterinya. saya akan tetap selalu telefon mak walaupun kelas  dah start. esok akan menjejakkan kaki ke kampus. baibai unifi rumah yg laju. baibai tv. baibai sound system osem. baibai adik beradik yg manje. hek. baibai tvalhijrah. baibai karoot komedia. baibai running man. kite jumpe next week. kalau saya tak bz.. takut pensyarah saya dah bz kan student dia di minggu pertama. saya minta maaf kpd semua di ats segala salah dan silap secara sengaja mahupun tidak. i leb everybadi, u gaiss pray for me tk. for all of us. harap2 saya akan pandai membahagikan masa supaya nevva winter takkan bersawang. sekian. rima kasih. baibai... wasalam.   ********sape nak beli samsung s advance. pakai 2minggu. good condition. 8gig memory. ada aku bg baju leather untuk samsung ni lg.. dm aku kat twitter. kbai.

4 comments: