Thursday, March 14, 2013

cuteness overload

assalamualaikum,

haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiii!!!! tengok ni tengok!!!



these are seriously cute!!!! and they are all blank pages, and the covers are all hand made from fabrics, jahit sendiri, ya Allah, cute gilaaaaaa!!! found this in front of PTAR 1 (library), went there everyday this week, sebab suka sangaaaaaaaatttt!!! hahaha.


Photo: dah beli buku tu. dah conteng. hahaha

bought one, kaler merah polkadot. aku dah conteng2 dah, hahaha :DDD diorang ada jual byk lagi product hand made lain tau. comel gila, geram aku tgk. antaranya:



yg ni macam pouch la. rm15 each. kalau beli 2 percuma 1. geram betul aku. hahaha :DDD

ouh kat mawar hari tu aku jumpe beg, diorang jahit, macam bentuk burung hantu. comel gila sebab dia gabung2 fabric, owl tu punye badan dia gabungkan guna fingers kat sarung tangan.

arghh tensionnye nak terangkan mcm mana. ko tunggu ko tunggu, esok aku tangkap gamba and upload. hahaha :DDD

ni bile nak blajo jahit ni. boleh jahit semua ni, jual. hahahahaha. xjual, bagi hadiah kat orang pun cem osem je. hemm hemmm...

k dats ol, babai. and btw MDS sgt cool. nasib baik join. menyesal x join time dip. hahaha. kbai.

salam.
fatimah zahrah, xoxo.

No comments:

Post a Comment