Thursday, February 18, 2010

kerana inilah...

saya rasa malas nak pulang ke rumah...
kalau saya pulang ke rumah, pasti saya busy:

1) bergosip dengan mak saya

2) baca komik-komik terbaru adik saya

3) shopping dengan abang saya

4) online

5) makan tanpa henti (oh no!!!! mahu kurus!!!!!!!)

kerana 5 sebab inilah.. saya malas nak balik rumah...
biarlah saya di kolej..

sendirian, dengan baby Q saya... (baby Q ialah komputer riba saya)

tapi..
x ape lah..

d e m i m u m a k ! i ' m h e r e ! ! !
hahahaha~
mak, i love you~

aduh.. naik lagi la berat badan ku..
aku harus plan something nih..


dont worry peha, i still love you..

chips kat rumah sgt hard 2 resist,
xpe untuk seketika jek i eat chips2 inih..
hahahaha~
dont worry peha, i promise u i'll kurangkan pengambilan chips~
n no more stock makanan berunsurkan chips~
eceh~
mwahahaha:D

dats all,
adios-

No comments:

Post a Comment