Wednesday, April 27, 2011

april makes me laugh



hellooowwww everywann! lamo eh den tak tulih apo2. kalau tgk snarai entry bulan April tu kosong hah. =='
al biaselah exam, tahan nafsu sikit nak on9. (bajet)

recently macam2 berlaku. macam2 sangat bende klaka jadi kat hidup aku. hahaha, aku mmg srsly xtahan nak gelak. yg peliknya benda2 klaka ni nak jadi time aku final lak tu, gelak manjang habeh ilmu den klua haaa : DDDD


so aku dah habis memuntahkan semua ilmu utk 6 paper which are MUET, STATISTIC, yada2 tak perlu la aku bazirkan masa korang membaca subjek yg aku amek sem ni. so next paper on saturday, my final last one. lopeh ni den dah tak jawab soalan kat peneng haaaa, astalabistah uitm dihatiku
; (


some people might ask kenapa dah lama aku x ber-blog (macam la ada) mmg la sbb final, but ada reason utama. but since reason tu dah tak bole pakai, aku redah je tulis first entry. sorry la der, wa tulis gak entry ni, exam wa pon nak abes so ape de hallll. lu bila nak update blog lu? asal idea kering balik? hihi.

hmm...
lumrah final, paper makin sikit maksudnya makin dekat nak cuti, makin dekat nak cuti org makin hepi, btoi dak? tp awat aku x rasa hepi? plus symptom ni bukan aku ja yg yg rasa oii~ fine xpayah nak ber"awat aku xrasa hepi" sangat. aku mengaku aku akn rindu penang dan segala isi2nya. wuuuuuuuuuuuuuuu~~~ nak pegi praktikal dah, no more sleeping in kuliah : (

lpeh ni aku rasa nevvawinter akan pnoh ngan gamba2 kenangan : (

owh btw aku xpnah bwat entri pasal MPG kan? nanti time aku free2 aku update.

nilah kelemahan jarang update blog, semua benda nak cerita, hamek kau beterabo!

ok la smoga korang sukses final. aku doakan kebahagiaan korang, dan semoga cepat jumpa jodoh, x saba aku nak jumpa anak2 korang yg kyut myut comei gile~ hihihihi~

this is my future aisya : ) hihihi : D

tuuu dia dah stat brangannn daaahhhh~ okeng la till then, slamat berfinal! eh ada yg dah habis final, so slamat berholeedayyy!!! adios amigos : )

btw people, aku baru active tumblr-peh ketinggalan melampau. xkesah la, sape ada tumblr? rasa nak follow u lah hikhik. and siapa yg xde tumblr, create la satu, srs fun. tumblr aku bukan utk blogging, aku byk re-blog je, (srsly xleh stop reblog, haha) kebanyakannya handsome pictures and beautiful quotes plus cute lovey duwey pictures+quotes, byk gila benda2 best dlm tumblr, time mula2 active aku rasa tumblr ni lebih meng-addictive-kan compared to fb ms blogspot or any other laman net sosial lagha yg penah wujud. haha!
macam2 gamba ada tapi among all spongebob pictures paling aku suka cari : DD



haha hilarious! ^^ tp byk lagi gmbar, paling aku suka reblog pictures with quotes : ) kadang2 kalau aku tensen payyah sangat nak hapal nama dadah sume tuh, aku upgrade level confident aku with pictures in tumblr : )
ho mai god, pjg pulak promote tumblr =='

ok la babai!

No comments:

Post a Comment