Sunday, June 19, 2011

ikan laga haiwan yang baik


assalamualaikum,

good morning everyone!!!

here's a breakfast for you : )

happy? : )

ok aku lapar =='

kak myra ajak aku jogging sbenarnya, aku bangun awal siap2, end up dia call aku cakap plan x jadi

.poker face.

baru mangat2 nak rasa hidup sihat. ceh.

end up back to my hidup x sehat routine, bangun pagi online. sarapan pon tak, bukak tumblr, and saw sooo many awesome gorgeous picture of foods. one of em aku dah tepek atas tu, nampak? menyelerekan right? bangon la timah pegi buat breakfast!!! homaiiii pemalas!

jap2, habiskan tulis dulu.
and then decided to make a new entry, nak cerita pasal practical. asek tulis padam tulis padam. fedap.

re-check blog, homai mr K post entry baru di pagi buta. kahkah entry klaka, tergelak seketika. comel la mr K ni, please la jangan tunjuk muka, suka betul aku dengan blogger2 mystery ni. he's handsome in his own writing : ) cewwah!

ok try balik tulis sesuatu untuk blog sendiri. tulis padam tulis padam. fedap.

teringat doodle challenge. i didn't start yet, kahkah! so doodle doodle doodle doodle.

wallah!
day #2 challenge: fav animal. my own ikan laga, kocci : ) kocci!!! tak sangka dah setahun kocci hidup dengan kak patimah. hangkut la kocci pergi mana2 pon. pergi balik penang-shah alam selamba gila bawak ikan. theeheeeeeee, kocci, don't u know that i love u?? walaupun kadang2 i lupe nak basuh ur rumah, lupa feed, tapi yet u still survive. mesti sebab u love me thats why u survive right? ketawa. gadis sopan macam aku saja nak berbaik sangka, tak nak negative thinking sangat lah. saya x malas kalau x feed kocci, kocci memang suka puasa. dia memang tabah macam tuan dia. gelak2. senyum buat muka angel.

day #3 challenge: fav food. na'a mana boleh food, should be FAV FOODS. aku perempuan nafsu makan lebih tinggi, so aku lukis byk makanan comel yg aku suka : DDDDDDDDD owyeah! hihihi.

bangga nya aku berjaya doodle, slama ni tengok ika taki doodle dalam blog dia, homaii jelez gila. aku boleh doodle on paper je, cis. tapi hari ni den berjayooooo!!!! doodle gune ps gitu, hahahaha, (i tried paint, tp paint xboleh undo, bila buat silap aku tekan ctrl+z benda tu x terpadam poooonnnnnnnnnn. pffttt)

okay dats all, happy sunday : )


No comments:

Post a Comment