Tuesday, May 22, 2012

japanese girls with mushroom hair cut



kelmarin zakir bam bam showed me this video

omg sooo cute XD

aku suke sangat tengok budak2 kecik jepun yang rambut macam cendawan ni

hahaha, so cute

macam chibi mauko ni, geram aku tengok XD


dari kecik aku suka tengok kartun ni

cikgu jamilah kata aku la chibi maruko dia =.=''

surprisingly aku nak anak aku macam maruko jugak. hahaha :DD

i have series of chibi maruko live action

walaupun dia nakal, malas, n kadang2 selfish..

tapi dia jugak comel, penyayang & sweet

bukan sweet muke sweet, tp suka buat benda sweet bikin hati cair ;')

paling suka episode dia sambut mother's day

menangis tau, banyak kali tengok pun menangis, sobs ;')

tadi aku search youtube manalah tau ada kan..

n i found it!

xsangka pulak live action dah ada kat youtube ;')


to my future little zahrah jr,

mama is doing her best for our future, dunya n akhirah

may Allah ease :)

k dats all, cherish your day!




*tadi baca blog dena bahrin, tak tau kenapa hati rasa lebih tenang :) semoga Allah permudahkan kehidupan dunia & akhirat, ameen :)

No comments:

Post a Comment