Thursday, April 17, 2014

Aziah's Future Daughter

Salam. Hai. Namaste :)

Nak citer pasal anak letu, tak kawen lagi dah banyak berangan. lols

whatever.

so lepas study finance, aku bukak youtube, tengok nouman ali khan. hari tu aku mimpi aku masuk kelas dia. kelas yang ada 6 orang je student, masyaAllah, if only it will someday come true!

anyways, lepas tengok nouman, aku tertengok anak2 angelina jolie and brad pitt. dah la ramai, comel pulak tu, suka betul hahaha

pastu aku perasan, okey, kalau korang xkenal anak dia, dia ada yg 1st, adopt lelaki, maxim ke ape ntah, pastu 2nd adopt zahara, pastu anak sendiri lahir nama Shiloh, pastu adopt lagi sorang anak lelaki budak sepet2 muka dia nama apa ntah, pastu ada anak kembar sorang laki sorang pempuan. yang pempuan tu, nama dia vivienne.



vivienne ni muka cam azi time kecik. hahaha.




azie time kecik cemni la, suka muncungkan bibir. aku syak ni muka anak azi. hahaha

bila nak buat entry berkualiti ni asek nak citer pasal budak jeeeee

nanti aku nak buat entry, khas untuk mak2 yang ada anak perempuan sorang. nanti nanti. bila ada masa. skarang tengah bizi, cari nama anak. eh. bz cari tittle fyp. fyp next sem hoi!! xsangka dah nak final year degree, time flies laju gila, tak rasa lansung, tsk.

aku fikir fyp nak buat terus boleh sambung master la, mungkin buat orga, aku nak synthesize drugs. tp tak tau lagi, tengok lah kalau dr setuju.

have a great life!

1 comment:

  1. Siap tolong fikir muka anak kiteee. So sweet of you temah. Haha :** doa banyak2. Doakan aku jugak ♡♥♡

    ReplyDelete