Tuesday, April 15, 2014

Sarang

Assalamualaikum.

Semalam aku ada tweet something, aku tulis:

'sambal belacan nak tak? Harini mama masak sambal belacan power, must try.' -Aku, 6tahun akan datang.

amboih. hahaha. yes lately byk jugak la tweet berangan, dari aku 5 tahun akan datang la, 10 tahun akan datang, macam2. berangan, mesti la best ye dok.

tapi bila aku tweet semalam ada kawan aku ni tweet la kat aku, 'kalau guna umi lebih manis' katanya.

aku bukan tak suka guna umi, umi pun aku sukaaaaa sangaaaatttt. and aku pun nak anak aku panggil aku umi. comel. pastu nanti aku cam 'umi cakap apa sayang? anak bijak makan makanan yang sihat.. kita makan jajan kat syurga je okay sayang :)'

eceh.

tapi mama pun comel jugaaaaaakkkkk... they'll go like, "mama, mama"

lagi aku suka bila tengok budak ni panggil mak dia mama. gyaaaaaa, comelnyaaa ya ampunnnnn

nama dia choo sarang, and dia ada everything yang aku imagine ada kat anak perempuan aku nanti. rambut macam chibi maruko, kuat makan, suka buah-buahan, banyak cakap, bijak, pipi tembam, comelnye gyaaaaaaa!!! ni la budaknya



these are some of her great moments


kuat makan



pagi2 dah cakap2, comel pulak tu T_T

nah bagi link
http://www.youtube.com/watch?v=SyxxhMAHVR4

and byk lagi video dia yg ya ampun, rasa nak tarik2 rambut dia gigit pipi. eh kejam pulak. haha. comel sangat.

ei geram betul. dah la nak solat. nak doa banyak2 murah rezeki, jodoh datang cepat, dapat anak. haha. aku cam teruja jugak la nak tengok muka anak aku nanti, comel macam mak dia tak. hihi.

so umi ke mama ke, in the end aku akan bincang jugak la dengan hubby bunny aku nanti, aku kan isteri solehah, mendengar cakap, baik, sayang suami. hihi.

kbye.



No comments:

Post a Comment