Sunday, May 1, 2011

pre-graduation night

bismillah.

hi!
like i said, blog aku akan dipenuhi dengan gambar2 kenangan buat sementara waktu. well2 nak bwat cemmana, i love penang so much yaw! rasa taknak balik, tapi still tak sabar nak say goodbye. harharhar!

walaupun 2 tahun as diploma pharmacy student bukanlah satu benda yang senang, banyak benda sakit, susah, rasa putus harapan, payah, nangis, kecewa, geram, tapi above all ada banyak kenangan maniiiiiisssss menenggelamkan semua benda2 pahit2 kelat cam rasa typical ubat2 yg terdapat di pasaran. theeheeee : D

so in this entry, aku nak show off sket our PRE-GRADUATION NIGHT held on april 15th, cititel hotel. 15 april, a day before muet. tuuuuuuu diaaaaa tension2 muet pown boleh bikin event lagiiiii, kikiki : )

ouh the night was awesome, aku tak pernah rasa enjoy join program SOPHYS-society of pharmacy students sebelum ni, walaupun aku part of committee (gelak) srs aku mmg x suke join program SOPHYS, pegi sebelum ni pon cam kena paksa, rasa cam nak blah pegi program IKRAM. haha! (patotla amin slalu perli aku b4 this, dah aku x suke xkan nak pakse yedok. btw amin ni presiden sophys. eh2 jahat pulak aku, da la dia baik je tak penah marah aku walaupun aku salu siapkan surat lambat and emo2 kalau bagi aku keja last minit. hahaha. sorry amin.) tapi kan tapi kan, that night aku sukeeeeeeeee sangat, x macam program2 sophys sbelom ni, aku suke event tu, ntah cam happy gila semua senyum semua gembira : )

cuma aku tak paham tiba2 event manager which is president SOPHYS (amin la) tiba2 dtg kat aku "timah ko rasa ok x malam ni, aku rasa tak ok, aku tak puas hati" ei chill boleh x? hahaha. aku cool je tenang2 kan dia. biase la event manager, dia yang handle mesti la dia tau slack kat mana. tapi orang yang join lepak je gelak2 tak amek kesah pon. as long as people happy, why would u feel worry?

and and and that night bukan students je yang melaram habis2san, pensyarah pon sama hokeyh, vogue habis, tak sangke i, hihihi : ) paling aku gerram of coz la anak2 mereka (tak kan la suami mereka pule ye dok? omai aku tak penah terfikir, hahaha)

ni favourite aku, nama apa ntah, aku panggil dia chibi! cam chibi maruko, ei geram btol aku, sanggat menggugat naluri keibuan aku okehhh, sanggat!




chibi is trying her best to catch the balloons!





hahaha. dua gamba ni memang. dia ni dah tau comel, dia sengaja jatuhkan diri, semua org pon macam gerrraaaammmmmmmmmmm, ei comel sangat! pastuh semua cepat2 kluakan kamera catch catch! dia bangun lari2 pastuh sengaja jatuhkan diri telentang lagi! omai, baby tau la awak tu comeeeellll!!! ergh!

yes, incase anda tak tahu, dia lah yang wujud dalam profile picture hamba, ni gamba time family day kat pantai kerachut, penang : )

and this is amira jemal, with grenade : ) [abe hok tepi tu fazdu, abe klate, ado gewe dohhh.. hihi ]


a ni pulak band budak farmasi, the suppositories. hahaha : DDD [l-r: pidi, qaiyum bekap singer, kader solo, mark kepa as drummer, fazdu doh ado gewe, and lastly syakir anak makcik zana blakang rumah den. haha, tak sangko den syakir ni pandai main gitar : p]




oh lupa pulak nak bagitau tema malam tu masquerade. tapi meja aku tak pakai topeng pon, semua pakai tiara miara bajet princess, hahaha : DD funny thing, the whole night aku tak nampak pon diorang yang beli topeng2 cantik2 cun2 tu pakai, ade la 2, 3 orang, tapi kebanyakannya masked off. compared to us, always tiara onnn. theeheee : )


okey thats all, im gonna miss these people, love u bebeh. bye!

3 comments:

  1. huyoo ada band sendiri.. tapi knp nama the suppositories? x class la..haha..

    ReplyDelete
  2. dari korang.. adeee keeee? haha *kiddin. nama ni madam normie yg bagi. xpe la kak dina, nampak ke-farmasian-nye, bangge tuuuu~~ haha~

    ReplyDelete