Monday, January 24, 2011

quiz

hari ni ada quiz. so smalam aku bertukus lumus la NAK belajar kan. tapi ter-stuck gak kat dinding fesbuk. aku x tau kenapa, tapi everytime ada quiz, aku mesti otomatikli rajin pandang dinding fesbuk =='

and so aku dengan niat hati suci remaja yang memikirkan masa depannya, aku tinggalkan tros laptop. aku menghadap lecture note aku.. untuk beberapa minit. somehow aku x brapa nak boleh jawab chapter 1 punya soalan.

so aku kembali la semula ke fesbuk. dan beritahu sahabat baik, gee.
"weh. rindu la ♥ mek ganas! hahaha : DDD esok dok seblah. aku masih keliru dgn bab 1 : ( "

begitula.

dan esoknya...

aku dtg klas lambat. end up duduk sebelah elani gadis baik. second row. paling kanan. azi third row paling kiri. xbleh bwat pape. jauh. ==''

haha.

hidup bukan senang, jangan terlalu bergantung dengan orang. siapa tahu esk apa akan berlaku, sebab akhirnya yang akan menghadap perkara itu adalah kamu.

cherish ur day : )

1 comment:

  1. lain kali malas la lagi...
    try la suh mark zukerberg email jawapan tgk dpt ke x...

    ReplyDelete