Thursday, March 17, 2011

and now

salam.

okeh, lecturer yg ikot rules n regulation x jadi bagimarkah 0. alhamdulillah~~~ sebab time tu aku multi tasking, (siapkan marketing plan, nak hanta surat SOPHYS, n nak karang surat ntok dia lagi) aku end up karang surat lecturer tersebut by hand~ harharhar : DDD
uh,
nak show of karangan aku tu, tapi kamera xde. jatuh, rosak.

dirosakkan oleh org lain.

ok.

aku TAK sakit hati.

`erghh.

weh, aku xnak kamera aku tuh, tapi aku nak kau ganti ngan kamera lain, boleh?


ok mmg la semua pon nak dee es el arrr
aku pn suka, gamba lawa koottttt
tp since benda tu besaq n berattt, i dont think so.

aku nak yg senang di bawa kemana mana dan senang digunakan.

like this one:



mmg la harga sony merah menyala ni dgn dslr lebih kurang.. tapi lebih ringan dan kecil : )

cukupla laptop sebijik yg berat susah aku nk bawak tu

aku tgk sorang brader yg ada dslr n kena guna laptop slalu tu, macam gadget man dah, pegi kampus bwk 3 beg: 1)beg utk klas 2) utk laptop 3) utk kamera

=='

yo abg yg jatohkan kamera aku, aku nak SONY merah itu, ARACHI?

: D

2 comments: