Thursday, March 24, 2011

kelas menembak melalui ketajaman deria penglihatan

dah tgk da merong mahawangsa~~~

1) congrats to yusry, bukan senang nak bwat flem epik

tapi

2) aku lagi suka PGL.

hehehehehehehehhehehehehehehehehehehehe


tapi satu bende palleng aku puji: part bunuh2. hahaha. penah keeeeee filem mlayu bunuh2 org cam ni? real kottttt~ well bagi aku la, kalau x stuju x kesah, ni pendapat aku jek.

good job KRU, cuma improve-kan ost, and smooth kan lagi pertukaran babak : )

hehe.

marketing plan dah siap, x ckop tdo, so nak tdo skang. quiz hari ni pon x stadi, hahaha, marketing pnye pasal.
fakta: quiz hari ni 15% pengetahuan sendiri, 85% daya pemerhatian yg tajam. hehe : D



dah, babai ^^

*selepas menonton filem gempak KRU ini, saya ingin menyampaikan pesanan khas utk seseorang: yo marong, srs weh jgn botakkan kpale, scary koootttttttttt~
fakta: khir rahman blakon cter ni jadi watak antagonissss ganassssss. hehe.
*sila jgn contohi amalan buruk saya yg menyalahgunakan ketajaman mata dalam situasi di ats. theheh.

3 comments:

  1. alaaaaa botak demi filem..aku x kesah poooonn..yg penting box ofiice!

    ReplyDelete
  2. -.- kau mesti x tgk lg sbb tu kau bole ckp cam tu.

    ReplyDelete