Thursday, March 10, 2011

merong mirangwangsa

tadi lepas klas pkol 3 kawan2 b1 ajak discussion untuk assignment. part aku dah siap. rasa cam nak balik.

jejah: temah, part kau dah siap kan? jom, merong

howyeah. ini yg aku mahu! housemate aku klas b2, belauw ajak aku bwat jahat lari discussion.

temah: mirang, part kte dah siap kan kan???
mirae: dah.. tapi kne bwat sikit je lagi... ada citation.
(memandang dgn mata berkaca)*agaknya dia tau aku nak bla kot.
temah: ouh...
mirae: knape temah nak balik eh? takpe takpe la, kte bwat sket je lagi.

and surprisingly, aku memang btol2 bla sbb nak tgk merong mahawangsa.

oh-em-geeeeeee

mirae soryyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy!!!!

ouh jahatnye aku, srs lain kali xnak bwat lagi.

*last2 x tgk pon merong sbb jejah tiba2 teringat tuan rumah dia nak cek rumah pkol 5ptg. merong starts on 3.45. so x sempat-lah. tu la temah, ngelat lagi, padan muke!
*xpe la x dpt tgk merong pon. aku nak tgk dokumentari dye kat tonton.com dulu, atleast xde la terpinga pinga ngan watak2 yg ada time ber-wayang nanti kan~ eceh. positip la konon...

kalau anda berada di u.s.a jgn risau, brader yusry kata kat us boleh tgk, uk juge. (sam, good news for youuu wehhh!! kau wajeb tgk, srs!) haha~

ok papai~

2 comments:

  1. nak tgk jgk! mcm best je setting n scene dia.. 1st malay epic film kot.. timah : sbnrnya akak yg jd heroin citer ni tp yusry ckp,"xpela awk jd co-director jela.blh teman sy"..kih3 (~_^)

    ReplyDelete